چطور  VPNرا روی روتر راه اندازی کنید

چطور  VPNرا روی روتر راه اندازی کنید

Category : VPN کریو

شبکه خصوصی مجازی یا همان VPN یا کریو ، یک راه حل عالی برای بیشتر کسانی است که به اینترنت نیاز دارند و در حال حاضر چیزی بهتر از آن در بازار وجود ندارد. اگر به دنبال دیدن ویدئو مورد علاقه خود هستید که در کشور شما مسدود شده است یا اگر به دنبال بهبود امنیت خود در اینترنت هستید پس VPN بر روی روتر بهترین ابزار در دسترس است. راه اندازی سرویس VPN را روی روتر به حل کردن مشکلات شما کمک خواهد کرد و دقیقا چیزی است که شما نیاز دارید. پیش از رفتن به جزئیات روش راه اندازی VPN روی روتر، کاربران باید یک فاکتور اساسی را بدانند و آن انواع روتر است که شما به منظور استفاده موثر از VPN نیاز به استفاده از آن دارید.میتوانید سرویس های VPN و یا کریو را از سایت هایی مانند parsvpn.online خرید کنید و یا VPN خود را اینجاد نمایید.

VPN on Router

اگر شما روتری دارید که پشتیبانی از VPN در آن ساخته شده کارتان آسان است. روتری مانند آن انتخاب کنید و شما مشکلی نخواهید داشت و DD-WRT فلش روتر یکی از آن روترها است که به خصوص در مورد VPN به طور موثری کار می کند. ما در این مقاله به بحت در مورد پیکربندی روتر DD-WRT می پردازیم. مطمئن باشید که همه دستور العمل را که در زیر وجود دارد را دنبال کنید.

VPN روی پیکربندی روتر

VPN بروی پیکربندی روتر روش ساده ای است که هیچ چیز پیچیده ای برای آن وجود ندارد. و  شما را از خرید VPN و نیز خرید کریو راحت میکند. بدون دنبال کردن مراحل زیر شما احتمالا قادر نخواهید بود آن را راه اندازی کنید. روتر DD-WTR که شما دارید باید دارای ویژگی PPTP VPN درونی باشد. کاربران می توانند به آسانی نسخه سرور نصب شده در روتر خود را بررسی کنند. شما می تواند نسخه سرور نصب شده را در گوشه سمت راست بالا در صفحه پیکربندی پیدا کنید. اگر قادر نباشید آن را پیدا کنید باید روتر را با نسخه DD-WRT که کلاینت PPTP دارد عوض کنید.

سرور PPTP VPN روشن

روتر DD-WRT که شما دارید باید نسخه پشتیبانی از مشتری داشته باشد و شما باید همچنین PPTP VPN را روشن کنید. تب سرویس ها باید زیر تب VPN را هدایت و انتخاب کند. در این زیر تب، مطمئن باشید که ‘Enable’ در سرور PPTP را انتخاب کرده اید. همه گزینه های پنهان ظاهر خواهند شد و شما باید آنها را نیز پیکربندی کنید.

  1. IP سرور باید IP عمومی آدرس روتر باشد
  2. Client IPs- همه ی IPs محلی با توجه به شبکه VPN که مجبور به استفاده است وقتی آدرس IP اختصاصی به کلاینتهایی که با استفاده از VPN متصل اند.
  3. رازهای CHAP- نام کاربری و رمزعبور برای احراز هویت لازم است.

مستندات دقیق در همه گزینه ها می تواند با کلیک بر روی لینک ‘Help more…’ نمایش داده شوند، شما می توانید آن را در سمت راست از پیگربندی DD-WRT پیدا کنید.

بعد از آن روی ‘Apply settings’ کلیک کنید و پیکربندی روتر DD-WRT تکمیل می شود.

اکنون می توانید VPN را روی روتر به آسانی راه اندازی کنید.

راه اندازی VPN در روتر

به منظور راه اندازی VPN روی روتر روش راه اندازی زیر را دنبال کنید.

  1. ‘Network and Sharing center’ را از کنترل پنل انتخاب کنید. در این صفحه، بر روی گزینه ‘Setup a new connection or network’ کلیک کنید.
  2. در صفحه بعد گزینه ‘Connect to a workplace’ را انتخاب کنید و سپس بروی ‘Next’ کلیک کنید.
  3. تمام اتصالاتی که در حال حاضر در دسترس هستند در اینجا لیست خواهند شد. همچنین شما باید یک اتصال جدید با کلیک بر روی new connection و سپس ‘Next’ ایجاد کنید.
  4. در صفحه بعد، گزینه ‘Use my internet connection (VPN)’ را انتخاب کنید.
  5. در این صفحه آدرس آینترنتی و نام مقصد را وارد کنید. سرور VPN آدرس اینترنت را فراهم می کند. نام مقصد می تواند هر نامی باشد و برطبق انتخاب شما داده شود. بعد از آن بر روی ‘Next’ کلیک کنید.
  6. اعتبار حساب VPN مانند نام کاربری و رمزعبور باید در صفحه بعد وارد شده باشد. برای اتصال بر روی Connect کلیک کنید.

اتصال VPN اکنون برای VPN روی روتر ایجاد شده است و شما می توانید از سرور VPN توسط هر یک از دستگاه های خود استفاده کنید. وقتیکه اتصال VPN بر روی روتر راه اندازی می شود، شما می توانید با استفاده از همه دستگاه هایی که دارید متصل شوید.

بهترین VPN های روی روتر

5 مورد از بهترین VPN های روتر در این لیست آورده شده است.که سایت parsvpn.online از روش های مشابهی برای ساخت و فروش VPN استفاده میکند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

 

 

 


نوشته‌های تازه