خرید VPN برای باز کردن  YouTube

خرید VPN برای باز کردن  YouTube

Category : VPN کریو

یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN و کریو در حال تبدیل شدن به ابزار متداولی است که بوسیله افرادی استفاده می شود که می خواهند مطمئن باشد کارهایشان حفاظت شده است. هر داده، اطلاعات یا فقط گشت و گذار در اینترنت در یک شبکه امن عرضه می شود در حالیکه به صورت آنلاین کار می کنند. از طریق تونل VPN، برای ISP های عادی شما توسط رمزگذاری از طریق پروتکل های مختلف محیط امنی ایجاد می شود.خرید VPN و خرید در در سایت های مختلفی از جمله parsvpn.online انجام میشود.

VPN for youtube

با این حال، بسیاری دولت ها سایتهای اجتماعی را مسدود می کنند و حتی وب سایت ها مردم را از گرفتن عضویت و استفاده از مکان های غیر مجاز محروم می کنند. یکی از سایتها که بسیار زیاد محدود شده است YouTube است، برای اینکه برای بسیاری از مردم که در کشورهای محدود شده هستند راهی است تا با مردم نواحی دیگر ارتباط داشته باشند. بسیاری از این کشورها نمی خواهند که مردم و شهروندانشان به کشورهای دیگر سفر کنند تا به یادگیری چیزهایی که دولت عقیده دارد نامناسب هستند بپردازند. یک VPN با پروتکل مناسب می تواند این مشکل را برطرف کند.

چطور خرید VPN می تواند محدودیت YouTube را رفع کند

یک VPN می تواند YouTube را باز کند بوسیله دادن آدرس های IP که متفاوت از آدرس ISP شما است، که می تواند بسته به کشوری که شما زندگی می کنید محدود شده باشد. YouTube وب سایتی است که به اعضای خود اجازه آپلود کردن ویدئو هایی را می دهد که خودشان تهیه کرده اند، از جمله وویدئوهای جالب، ویدئوهای خبری و وقایع محلی. بسیاری از این ویدئو ها توسط دستگاه های تلفن هوشمند گرفته شده اند. با این حال، اگر دولت ها این وبسایت را در کشور شما مسدود کرده باشند پس باید آن را دور بزنید.

پروتکل های VPN که به شما اجازه استفاده از YouTube را می دهند

مشکلی که شما با پروتکل های VPN و کریو پیدا خواهید کرد این است که همه آنها نرم افزارهای محدودیت دولت را دریافت نمی کنند. برای مثال، بیشتر VPN ها از PPTP استفاده ی کنند، که با هر سیستم عاملی سازگار است، اما چین این پروتکل را مسدود کرده است و شما قادر به باز کردن یوتیوب نخواهید بود. با این حال، اگر شما VPN با SSTP پیدا کنید، که پروتکل SSL است، به راحتی می توانید فایروال چین را دور بزنید، اما این پروتکل با همه سیستم عامل های سازگار نمی شود.

شما باید مطمئن باشید که یک VPN که SSTP در دسترس دارد بتواند تجهیزات اینترنت شما را متصل کند، چه تلفن همراه باشد iPad، Galaxy یا iPhone ، که بیشترین دستگاه های استفاده شده برای گرفتن ویدئو و آپلود آنها است. شما می توانید این ویدئو را با تلفن همراه خود بگیرید و بروی کامپیوتری ارسال کنید که قادر به اتصال به سرویس SSTP VPN باشد و سپس به یوتیوب دسترسی یابید.

یافتن یک VPN یا کریو که YouTube را باز کند

ممکن است در پیدا کردن و خرید VPN خوب دچار مشکل باشید. ما این کار را برای شما انجام داده ایم. ما از کارشناسان خواسته ایم بر روی ارائه دهندگان فروش VPN که به رفع محدودیت یوتیوب کمک می کنند تمرکز کنند. سایت parsvpn.online یکی از بهترین انتخاب هاست . در اینجا خرید VPN هایی که طبق نظر کارشناسان برای رفع محدودیت YouTube  بهترین هستند لیست شده اند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

 


نوشته‌های تازه